+359 876 875 333
+359 876 875 333
+359 876 875 333

Често задавани въпроси

Paysera предоставя услуги, с които да улесни сложните процеси и да направи скъпите услуги изгодни и достъпни за всеки. Надяваме се, че тук ще намерите отговори на своите въпроси.

Кой може да поръча дебитна карта?

Дебитната карта на Paysera може да бъде поръчана от лица на възраст над 16 години, регистрирани и идентифицирани в системата Paysera. Преди да поръчате карта, се уверете, че балансът по сметката Ви е достатъчен, за да покриете разходите за поръчка и доставка. Таксите за поръчка се удържат в евро. Ако имате средства в сметката си в друга валута, сумата, която ще бъде удържана, автоматично ще бъде конвертирана в евро. Ако бъде поръчана карта за юридическо лице, моля посочете потребителското име (email адрес или телефонен номер) на лицето (представителя на фирмата), което ще ползва картата. На едно и също лице може да бъдат издадени до 4 дебитни карти.

Поръчах карта. Как и кога ще бъде доставена?

Картата може да бъде доставена на посочения адрес с препоръчана или обикновена поща, както и с куриер. Ако системата не успее автоматично да намери адреса Ви при въвеждането му, уверете се, че сте задали правилно адреса и кликнете върху “Адресът е верен”. Ако забележите грешка след подаването на поръчката или просто желаете да промените адреса за доставка, моля свържете се с Отдел “Обслужване на клиенти”. След като поръчате картата, ще можете да видите прогнозното време за доставка. Моля, имайте предвид, че доставката може да отнеме повече време, отколкото е посочено в системата, поради евентуално забавяне от страна на пощенските/куриерските услуги. След като получите картата, трябва да я активирате в рамките на 3 месеца от датата на нейното издаване.

Искам временно да блокирам или да анулирам картата си

Ако сте загубили картата си и желаете да я блокирате временно, влезте в своя акаунт и отидете в меню РАЗПЛАЩАТЕЛНИ > КАРТИ > Paysera Visa > Временно блокиране / Анулиране > Блокирай временно. По-късно ще можете да отблокирате картата сами. В случай, че решите да блокирате картата си за постоянно, отидете в меню РАЗПЛАЩАТЕЛНИ > КАРТИ > Paysera Visa > Временно блокиране / Анулиране > Анулиране на карта. Анулирането на картата е безплатно и влиза в сила незабавно.

Какво трябва да направя, ако съм забравил/-а или случайно съм блокирал/-а PIN кода на своята карта?

За съжаление не можете да промените PIN кода на Вашата Paysera карта. В случай, че сте го забравили, влезте в системата, отидете в меню “Сметки и карти” > “Преглед на карти” > “Получи PIN код”.

В каква валута мога да поръчам карта, да плащам или да тегля пари?

Основната валута на разплащателната карта на Paysera е евро, поради което всички операции се извършват в евро и средствата се дебитират в евро. Ако съхранявате парични средства и извършвате плащания във валута, различна от евро, сумите автоматично се конвертират в основната валута – евро. Когато теглите пари в евро на банкомат, трябва да изберете “Продължи без превалутиране”, за да избегнете допълнителни такси за превалутиране. С разплащателната карта на Paysera можете да плащате и теглите суми и в друга валута, но не забравяйте, че ще се приложат допълнителни такси за превалутиране.

Мога ли да платя чрез или да свържа карта с други системи, например като PayPal?

Можете да свържете своята карта с PayPal или други системи, които приемат карти Visa.

Как мога да открия лична сметка?

Paysera сметката е напълно безплатна и може да бъде открита в рамките на няколко секунди. След като попълните формата за регистрация и изпълните процедурата по идентификация, Вие ще може да се възползвате от всички предимства на Paysera.

Как мога да открия фирмена сметка?

Фирмена сметка може да бъде открита само от управителя на дружеството, който има лична сметка в системата на Paysera и е изпълнил процедурата по идентификация. За да открие фирмена сметка, управителят на дружеството трябва да влезе в своята лична сметка, да избере от лявото меню “Настройки” -> “Настройки на Paysera сметка” -> “Фирмена сметка” и да въведе ЕИК на компанията.

Как мога да захраня своята Paysera сметка?

Вашата Paysera сметка може да бъде захранена чрез банков превод от която и да е банка по целия свят или в брой на POS на партньор на Paysera (този метод е наличен за Литва, Латвия и Полша). След като влезете в своя акаунт и изберете “Захранване на сметка” от лявото меню, е необходимо да изберете метод на плащане. След като изберете валута и държава на захранване, ще Ви бъдат генерирани подробни инструкции за захранването.

Как мога да превеждам пари към банки и други платежни системи?

Преводи от Paysera сметка към други банки се изпълняват точно като при банките. Вие трябва да попълните данните на получателя, да посочите номер на сметката и основание/детайли. За да се прехвърлят пари от Paysera към други платежни системи трябва да посочите номера на клиента в системата или други данни в зависимост от платежната система.

Колко мога да спестя, ползвайки Paysera?

Търговските банки и други финансови институции таксуват клиентите си с неколкократно по-високи комисионни в сравнение с Paysera. В платформата на Paysera някои услуги дори са напълно безплатни, докато други финансови институции начисляват такси за тях.

Къде мога да платя с мобилното приложение?

Можете да използвате мобилното приложение на Paysera, за да плащате в търговски обекти, предлагащи Paysera като начин на плащане. Плащането се извършва чрез сканирането на QR код, генериран от търговеца.

Как мога да инсталирам Paysera Checkout в моя електронен магазин?

Можете да интегрирате услугата на Paysera за плащания в онлайн магазини – Paysera Checkout бързо и лесно с наличните готови плъгини за популярни CMS системи като WordPress, Shopify, Joomla, OpenCart и други.